lördag 26 september 2009

Riska hänger me....




Ja det kan man säga....är det inte nått spår dom lägger till mig så får jag följa med när killarna tränat på rapphöns,säger Riska:)Dom har lovat mig att näst gång vi åker till rappisarna ska minsann jag också få prova hitta dem....matte tror jag ska försöka ta dem(och hon har nog rätt!!)men hon pratade ju om nån lina jag skulle ha fastsatt..?Ja vi får väl se vem som vinner,tänker Riska.


Winston har blivit för het efter avancen och försökt knallapportera, så på med lina och rappisträning under full kontroll hos några vänner som har strävhårig vorsteh.


Winston får till några fina stånd och får avancera på rappisarna.....matte följer med i linan och alla tror att hon under några sekunder lättar från backen:))))Tur att inte kameran var riktad dit just då...för då hade det ju funnits bevis:)


Winston står för rappisar på en av bilderna och jag Riska sitter i köket och undrar om det inte finns nån mat på det här stället! Hälsn Annik&Riska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar